LOGO & BRANDING

LOGO

LOGO

Projekty, jakich oczekujesz

Projektowanie marki jest dla nas wyjątkowym procesem, w którym skupiamy się na największych detalach, celach i wizjach, a także otoczeniu, w którym będzie funkcjonował znak. Na bieżąco śledzimy trendy designu, a także z ogromną uwagą wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów.

Podczas projektowania, począwszy od briefu, istotne są dla nas efekty, dlatego każde zlecenie traktujemy indywidualnie i wyceniamy na podstawie uzupełnionego briefa. Wystarczy, że wyślesz do nas maila z zapytaniem, w odpowiedzi prześlemy formularz.

Zobacz nasze realizacje na Instagramie:

BRAND BOOK

BRAND BOOK

Księga znaku - standaryzacja logo

Księga znaku jest istotnym dokumentem każdej marki, który opisuje nie tylko budowę logo, kolorystykę, kształty. Zawiera wiele przykładów, jak stosować znak i prawidłowo go używać w różnych przestrzeniach. Zasad zawartych w księdze znaku powinno się przestrzegać bezwzględnie.

Księgę znaku opracowujemy indywidualnie na podstawie ustaleń i charakterystyki marki. Wraz z projektem logo warto przygotować taką dokumentację dla dobra wizerunku, gdyż będzie ona służyć przez lata nie tylko w firmie, ale i agencjom reklamowym, drukarniom, współpracownikom.

KEY VISUAL

KEY VISUAL

Buduj tożsamość marki

Key visual jest graficznym motywem przewodnim, który towarzyszy marce. Wspiera on komunikację i obrazuje jej spójne wartości, ułatwiając jej zapamiętywanie. Jest on bardzo ważnym dodatkiem do logo. Powinien być przede wszystkim unikalny, użyteczny, prosty i zrozumiały dla określonej grupy docelowej.

Logo jest sercem brandingu, a key visual powinien być współgrającym "organizmem". W jego skład może wchodzić kolorystyka, typografia, styl ilustracji bądź fotografii, układ wizualny, powtarzalne elementy graficzne - wszystko zależy od charakterystyki i celów komunikacyjnych marki oraz grupy odbiorców.

Key visual warto opracować w początkowym etapie podczas projektowania logo, gdyż wtedy będziemy mieć pewność, że nasza marka będzie miała spójny przekaz i wizerunek.

Key visual można uwzględnić także w księdze znaku. Oferta przygotowywana jest indywidualnie na podstawie konsultacji.