Profesjonalne projektowanie logo dla firm.
Projektowanie logo Toruń – indywidualne projekty logo opracowane przez doświadczonych grafików. Oferta dla firm z Torunia i województwa kujawsko – pomorskiego.
Profesjonalna usługa projektowania logo pozwoli Ci w profesjonalny sposób zbudować wizerunek Twojej firmy. Sprawimy, że Twoja marka będzie rozpoznawalna wśród Twoich klientów.
Proces projektowania logo wiąże się z wieloma etapami i wymaga doświadczenia, a także wiedzy z wielu dziedzin. Podczas realizacji zapoznamy się nie tylko z Twoimi preferencjami, ale poznamy Twoją konkurencję i odbiorców.
Jeśli potrzebujesz projektu, zapoznaj się z naszym cennikiem w pakietach projektowania logo, wybierz dla siebie odpowiedni i prześlij do nas formularz brief. Dobrze uzupełniony pozwoli nam na rzetelną realizację Twojego projektu.
Wybierz dla siebie odpowiedni pakiet projektowania logo, w zależności od planu i rodzaju działalności.
Uzupełnij brief kreatywny w powyższym dokumencie i prześlij do nas na adres e-mail.
Po otrzymaniu briefa, skontaktujemy się z Tobą, aby omówić projekt.
Projekt logo – typograficzny lub minimalistyczny o nieskomplikowanej formie.
Projekt logo – dopracowany typograficznie i symbolicznie, profesjonalny.
Projekt logo – przeanalizowany, strategiczny, kreatywny i profesjonalny.
Projektowanie logo jest wieloetapowym procesem. Oto 4 najważniejsze etapy.
W cenniku prezentujemy 3 różne pakiety usługi projektowania logo. Są one dopasowane do oczekiwań klientów, bowiem każda branża wymaga innego procesu projektowego. Wybierz opcję odpowiednio dla siebie i zgłoś się do nas.
Brief kreatywny to przygotowany przez nas formularz. Zalecamy jego dokładne wypełnienie. Wówczas jesteśmy w stanie dobrze poznać Twoje potrzeby odnośnie projektu logo. Dzięki temu łatwiej osiągniemy efekt, jakiego oczekujesz.
Po otrzymaniu formularza przystępujemy do prac nad Twoim logo. Pierwsze opcje otrzymasz do 5 dni od zgłoszenia. W zależności od ilości poprawek, cały proces projektowania powinien trwać około 2 tygodni. Wszystko zależy od złożoności projektu logo.
Po ostatecznej akceptacji wybranej wersji logo, przystępujemy do przygotowania wszystkich niezbędnych plików. W gotowej paczce otrzymasz od nas pliki rastrowe i wektorowe. Dzięki nim Twoje logo będzie przygotowane do zastosowania na wszystkich nośnikach.
Na dobre logo składa się wiele detali. Istnieją jednak te najważniejsze cechy, których należy przestrzegać. Oto one:
Dobre logo powinno być łatwe w stosowaniu i funkcjonalne. Oznacza to, że nie powinno być zbyt skomplikowane w formie. Musi być też skalowalne do każdego rozmiaru.
Na wizerunek marki składa się przede wszystkim jej atrakcyjność. Dobre logo przyciąga uwagę i przywiązuje do siebie klientów. Atrakcyjność to nie tylko kształt, ale i kolorystyka, która będzie częścią identyfikacji firmy.
Minimalistyczne logo jest bardzo atrakcyjne. Dlaczego? Prosta i charakterystyczna symbolika jest łatwo zapamiętywana przez klientów, co wpływa w znaczący sposób na popularność marki.
Logo powinno być ponadczasowe. Co to oznacza? Gdy projektujemy logo, powinniśmy widzieć swoją firmę za kilka lat, czy taki wizerunek będzie dla niej odpowiedni. Dobry projekt będzie z powodzeniem wiódł prym na rynku przez wiele przyszłych lat.
Nim zadecydujemy o tym, jakie powinno być nasze logo, przeanalizujmy dokładnie naszą konkurencję. Sprawdźmy, jakiej symboliki i kolorystyki używają konkurencyjne firmy. Warto stworzyć znak, który będzie się odróżniał od konkurencji.
Kolorystyka logo ma ogromne znaczenie. To właśnie kolor jest jedną z ważniejszych części identyfikacji firmy. Na podstawie koloru logo, projektujemy później pozostałe materiały reklamowe, strony internetowe. Być może właśnie flagowy kolor będzie motywem przewodnim w ubraniach i samochodach Twoich pracowników?
Kolor logo musi być też uniwersalny, bowiem w nośnikach reklam stosowanych jest wiele palet barw. Projektant grafiki dobierze kolory w taki sposób, aby był zgodny z różnymi wzornikami i technikami druku m.in. CMYK, RGB, RAL, PANTONE.
Jakie znaczenie mają kolory w reklamie? Ogromne. Dlatego wiedza z zakresu psychologii koloru jest nieodłącznym fundamentem dla projektanta. Każdy kolor wywołuje pewne emocje i skojarzenia. Warto o tym pomyśleć, nim zdecydujemy się na firmowe barwy.
Doskonale. W takim razie możemy przejść do etapu briefa kreatywnego. To specjalny formularz, który przygotowaliśmy, aby poznać jak najlepiej Twoje potrzeby i preferencje do projektu logo.
Dobrze wypełniony brief to dla nas podstawa do pracy. Od niego zależy, jak przebiegną prace projektanta. Potrzebujemy dobrze poznać Twoją firmę, klientów i konkurencję.
Od 15 lat zajmujemy się projektowaniem logo, śledząc bieżące trendy, nie tylko w designie, ale i nośnikach reklamowych.
Aby dokładnie poznać Twoje potrzeby, dokładnie analizujemy Twoją firmę, obecnych i potencjalnych klientów, a także konkurencję. Szukamy możliwie najlepszych rozwiązań, aby Twój projekt logo był unikalny i wyróżniał się na rynku. Pamiętaj, że im lepiej poznamy Twoje oczekiwania, tym łatwiej będzie nam je spełnić.
Brief kreatywny to formularz, który po wypełnieniu przez Ciebie posłuży nam jako przewodnik podczas procesu projektowania. Po uzupełnieniu prześlij go do nas na wyznaczony adres e-mail.
Przy uzupełnianiu briefa weź pod uwagę, jaki pakiet cenowy projektowania logo Cię interesuje. Jeśli potrzebujesz minimalistycznego projektu, taki pakiet będzie doskonały. Gdy jednak Twoje potrzeby i biznes są większe, pakiet Biznesowy i Premium będzie zdecydowanie lepszą opcją. W tych pakietach uwzględniamy szerszy zakres prac i bardziej rozbudowany proces projektowania logo.
Zaufało nam wiele firm z różnych branż, nie tylko w projektowaniu logo. Zrealizowaliśmy już setki projektów w Polsce i za granicą. Zobacz kilka naszych prac.
Skontaktuj się z naszą agencją. Dopasujemy ofertę najkorzystniejszą dla Twojego biznesu.
Opisz nam swój projekt, który moglibyśmy dla Ciebie zrealizować, a my przedstawimy Ci nasze propozycje rozwiązań wraz z wyceną.
Projektowanie logo i wizerunku marki jest dla nas wyjątkowym procesem, w którym skupiamy się na największych detalach, celach i wizjach, Twoich klientach, a także otoczeniu, w którym będzie funkcjonował znak.
Księga znaku jest istotnym dokumentem każdej marki, który opisuje nie tylko budowę logo, kolorystykę, kształty. Zawiera wiele przykładów, jak stosować znak i prawidłowo go używać w różnych przestrzeniach.
Specjalizujemy się w projektowaniu materiałów reklamowych firmy, billboardów, bannerów, roll-up, opakowań i materiałów POS, począwszy od opracowania koncepcji, na składzie do druku kończąc.
Marketing jest nieodłącznym fundamentem budowania każdej marki, dlatego dzięki szerokiemu zakresowi usług, możemy zaoferować elastyczne rozwiązania w formie outsourcingu marketingowego w rozliczeniu abonamentowym.
Dzięki social media budujemy wizerunek i świadomość marki wśród klientów, docieramy do potencjalnej grupy odbiorców, utrzymujemy interakcję z użytkownikami w czasie rzeczywistym, zwiększamy ruch na Twojej stronie internetowej.
Strony internetowe, które projektujemy są w pełni dopasowane do wizerunku marki i jej odbiorców, a także intuicyjne w nawigacji i ergonomiczne. Każdy projekt traktujemy indywidualnie i przygotowujemy starannie wszystkie etapy.
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza lub zadzwoń!
Copyright © 2023. Agencja reklamowa fortis media